28.07.2011

Trendy jesień zima 2011/2012

Zbliża sie kolejny sezon, sklepy szykują półki na nowe kolekcje, wszystkie pokazy mody na ten sezon się skończyły. Oglądałam zdjęcia z pokazów większości marek i postanowiłam zamieścić parę trendów,  które się powatarzają u wielu projektantów. Dodam że umieszczam tylko te tredny które przypadły mi do gustu.
 Na początek pokaże wybrane zdjęcia z pokazu który mnie najbardziej zachwycił w tym sezonie a mianowicie Marchesy.

Koronka












Marchesa



Lanvin







Bottega Veneta

Dior


Alexander McQueen


Blugirl
(ostatnio kupiłam sobie podobny naszyjnik pojawi się w kolejnych stylizacjach)

Blumarine

Antonio Berardi

2 komentarze:

  1. Niezwykle podoba mi się koronkowy trend !!

    pozdrawiam,
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronki to mój zdecydowany hit! Najbardziej podobają mi się w wykonaniu Marchesy i Lanvin. Czekam na więcej w sieciówkach - może akurat znajdzie się coś interesującego :)

    OdpowiedzUsuń