5.11.2011

Fashion Week Łódź 2011

Ostatnio do Łodzi przyjechali wszyscy miłośnicy mody na polski Tydzień Mody. Przez trzy dni odbywały sie pokazy polskich projektantów oraz gościa specjalnego Jeremy'ego Scott'a. Miałam okazję być na kilku pokazach, więc zrelacjonuje wam to co widziałam. Zachwycił mnię pokaz Łukasz Jemioła i Agnieszki Maciejak, obydwoje mają swój bardzo rozmpoznawalny styl. Inne świetne pokazy to MMC Studio Design, Bohoboco i Zuo Corp. Uważam, że polscy projektanci prezentują bardzo wysoki poziom i jeszcze mają nam wiele do pokazania. Przepraszam za słabą jakość zdjęć, w następnym poście umieszcze profesjonalne zdjęcia kreacji z pokazów które mnie zauroczyły.


Kilka z zaproszeń :)

autorka zdjęcia to Bogna (Barney Party Store)










Jeremy Scott
To nie był tradycyjny pokaz, przestrzeń była zaaranżowana jak nowoczesna galeria z muzyką i światłami w klubowym stylu.

Krótki filmik pokazujący klimat pokazu

Bohoboco







Początek pokazu
Zuo Corp

Początek pokazu

Nenukko



Tatuum Unique


Początek pokazu

Joanna Klimas




Łukasz Jemioł


Ola Kmiecik


 ...i pierwszy rząd
Joanna Horodyńska

Tomasz Ossoliński i Joanna Klimas

Robert Kupisz, Ola Kwaśniewska, Edyta Herbuś i Tomasz Jacyków

Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski

Sylwia, Klaudia autorka bloga Nonszalancka i ja

Ja, Bolek- autor bloga Fashion Gossip Boy i Paulina Moczyńska
autorka zdjęcia to Bogna (Barney Party Store)


2 komentarze: