18.03.2012

Otwarcie Pop Up Shopu Paprocki & Brzozowski

Wczoraj duet Paprocki & Brzozowski otworzyli swój pierwszy Pop Up Shop w Galerii Łódzkiej.
Jest to wolnostojące stoisko, w którym można kupić unikalne ubrania od projektantów.A zatem, znaleźć tam można żakiety, spódnice, torebki, kurtkę, mniej i bardziej oficjalne bluzki, a nawet T-shirty. Wszystko w stonowanych odcieniach, w obecnej kolekcji Paprocki&Brzozowski królują beże, brązy, jest także czerń i trochę srebra. Ceny wahają się od 200 zł za bluzkę do 1600 zł za skórzaną kurtkę.
Pop Up Shopy to raczej strategia marketingowa, która ma oddziałać na konsumenta szybkością znikania.
Ja osobiście spodziewałam się czegoś więcej, forma zgadza się z ideą pop up shopu, ale liczyłam na troszeczkę większą skalę, jak na przykład podobny sklep Agaty Wojtkiewicz w łódźkiej Manufakturze, który również działał przez 10 dni. Ważna cachą Pop Up Shopów jest nie tyle sama sprzedaż jak zaaranżowanie przestrzeni w nowatorski, zaskakujący sposób często w połączeniu z trendami w designie i visual merchandisingu.
Po otwarciu sklepu odbył sie pokaz z całego wydarzenia starałam się zrobić w miarę dobrą relacje fotograficzną, ale trudno było zrobić zdjęcia pomiędzy głowami szalonego galerianego tłumu. W pewnym momencie bardziej przykuła moją uwagę dziwna sytuacja niż sam pokaz, a mianowicie dwie panie zaczęły się szarpać za włosy i głośno dyskutować dość kolokwialnymi zwrotami, wydaję mi sie, że poprostu jedna pani zasłaniała drugiej. Myślę, że takie zachowanie nie miałoby miejsca gdyby miejsca siedząca zajęli faktyczni fani mody, niestety tych było niewielu, więc zapraszano ludzi przechadzających się po galerii w zupełnie innym celu.
































 Inne Pop Up Shopy, które uwarzam za interesujące. 

Agata Wojtkiewicz w Manufakturze w Łodzi




Chanel






1 komentarz:

  1. Fajne ciuszki P&B, zielona koszula przydałaby się w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń